Všeobecné podmínky pro poskytování IT podpory¶
Tento dokument vymezuje poskytování služeb IT podpory poskytovaných Dodavatelem.
Vymezení základních pojmů¶
Objednatel. Zákazník, fyzická, či právnická osoba, objednávající zboží, či služby u dodavatele.
Dodavatel. Dodavatel zboží, či služeb, Michal Zobec, IČO 87470748, DIČ CZ7701083797, sídlem U Splavu 2864/11, 690 02 Břeclav, provozovatel těchto internetových stránek www.michalzobec.cz.
Smluvní strany, Strany. Objednatel a Dodavatel jsou společně označováni jako Smluvní strany, nebo Strany.
Všeobecné podmínky, VP. Dokument Všeobecné podmínky, který definuje podmínky pro poskytování služeb Dodavatele. Dostupný na adrese https://legal.michalzobec.cz/vseobecne-obchodni-podminky.
Rozsah poskytovaných služeb¶
Dodavatel poskytuje Objednateli pouze služby, které si Objednatel výslovně objednal, anebo služby, které Dodavatel deklaruje jako součást jiných, Objednatelem objednaných služeb.
Dodavatel poskytuje služby pouze v definovaném rozsahu, množství, v rámci provozní doby, v definovaném rozsahu reakční doby, na čemž se Smluvní strany dohodly.
Pokud se Smluvní strany nedohodly jinak, Dodavatel neposkytuje Objednateli podporu formou telefonické podpory na telefonu s aktivním příjmem (infolinky).
Standardní úroveň podpory¶
Pokud se Smluvní strany nedohodly jinak, je poskytována IT podpora s následujícími parametry:
Služba | Rozsah, forma dodání anebo parametry služby |
---|---|
Provozní doba | pracovní dny: 10:00 - 17:00. soboty, neděle: mimo provoz. státní svátky: mimo provoz. |
Reakční doba | kritické incidenty: reakční doba řádově hodiny (bez záruky). ostatní incidenty/požadavky: reakční doba řádově dny (bez záruky). |
Příjem incidentů/požadavků | požadavky se přijímají výhradně v písemné formě skrze portál ServiceDesk. |
Odezva na přijaté incidenty/požadavky | odpovědi na přijaté incidenty/požadavky písemně skrze portál ServiceDesk. pokud to situace žádá, technik kontaktuje uživatele telefonicky. pokud technik uživatele při prvním pokusu o kontakt nezastihne, nabídne mu možnost rezervace termínu, dle aktuálně dostupných kapacit. |
Forma poskytování podpory | písemně skrze portál ServiceDesk, telefonicky (CallBack), vzdáleným přístupem do zařízení. |
Revize 200201.1, ze dne 01.02.2020.