Přeskočit obsah

Všeobecné podmínky pro poskytování IT podpory

Tento dokument vymezuje poskytování služeb IT podpory poskytovaných Dodavatelem.

Vymezení základních pojmů

Objednatel. Zákazník, fyzická, či právnická osoba, objednávající zboží, či služby u dodavatele.

Dodavatel. Dodavatel zboží, či služeb, Michal Zobec, IČO 87470748, DIČ CZ7701083797, sídlem U Splavu 2864/11, 690 02 Břeclav, provozovatel těchto internetových stránek www.michalzobec.cz.

Smluvní strany, Strany. Objednatel a Dodavatel jsou společně označováni jako Smluvní strany, nebo Strany.

Všeobecné podmínky, VP. Dokument Všeobecné podmínky, který definuje podmínky pro poskytování služeb Dodavatele. Dostupný na adrese https://legal.michalzobec.cz/vseobecne-obchodni-podminky.

Rozsah poskytovaných služeb

Dodavatel poskytuje Objednateli pouze služby, které si Objednatel výslovně objednal, anebo služby, které Dodavatel deklaruje jako součást jiných, Objednatelem objednaných služeb.

Dodavatel poskytuje služby pouze v definovaném rozsahu, množství, v rámci provozní doby, v definovaném rozsahu reakční doby, na čemž se Smluvní strany dohodly.

Pokud se Smluvní strany nedohodly jinak, Dodavatel neposkytuje Objednateli podporu formou telefonické podpory na telefonu s aktivním příjmem (infolinky).

Standardní úroveň podpory

Pokud se Smluvní strany nedohodly jinak, je poskytována IT podpora s následujícími parametry:

Služba Rozsah, forma dodání anebo parametry služby
Provozní doba pracovní dny: 10:00 - 17:00.
soboty, neděle: mimo provoz.
státní svátky: mimo provoz.
Reakční doba kritické incidenty: reakční doba řádově hodiny (bez záruky).
ostatní incidenty/požadavky: reakční doba řádově dny (bez záruky).
Příjem incidentů/požadavků požadavky se přijímají výhradně v písemné formě skrze portál ServiceDesk.
Odezva na přijaté incidenty/požadavky odpovědi na přijaté incidenty/požadavky písemně skrze portál ServiceDesk.
pokud to situace žádá, technik kontaktuje uživatele telefonicky. pokud technik uživatele při prvním pokusu o kontakt nezastihne, nabídne mu možnost rezervace termínu, dle aktuálně dostupných kapacit.
Forma poskytování podpory písemně skrze portál ServiceDesk,
telefonicky (CallBack),
vzdáleným přístupem do zařízení.

Revize 200201.1, ze dne 01.02.2020.